Питання і відповіді

Що значить "одвічні цінності"?

  • Філософія

Оскільки процес в школі історично названий "навчально-виховним", то виникає 2 питання: чого і як вчити, що і як виховувати? На перше відповідь надає державний освітній стандарт, який регламентує предмети і навчальне навантаження, програми і підручники тощо. Щодо другого - кожна школа сама обирає ті цінності, які мають бути закладені в характер учня - Особистості. Ми вирішили не "відкривати Америку" і не "винаходити велосипед", а взяти за основу цінності, які пройшли найсуворіше випробування - іспит часом. Саме такими є, на нашу думку, Біблійні цінності, які зараз прийнято називати "загальнолюдськими". До них відносяться моральні засади 10 заповідей, Нагорної проповіді, приповісті Соломона та інше з скарбниці Книги книг. Застосування цих цінностей в шкільному контексті привело до визначення місії та цінностей школи в офіційному вимірі. Ми переконані, що достойне життя в умовах мінливого і нестабільного світу можливо лише за умови опанування цінностей, непідвладних мінливостям часу. Саме тому прагнемо зростання наших учнів на одвічних християнських духовних цінностях

  • Технологія

Втілення філософії в життя здійснюється, передусім, створенням в школі відповідної атмосфери, духу стосунків між вчителями і учнями. Ми вважаємо, що учитель вчить, насамперед, самим собою - власним прикладом. Через це ті, хто працює в нашій школі поділяють погляди на виховання і прагнуть дотримуватись їх у власному житті. Наступний момент - особисте спілкування директора школи з батьками (традиційно - щочверті та за необхідністю - щоразу коли це потрібно) і з учнями (щоранку до початку занять). Ми намагаємось показати практичність і актуальність одвічних принципів у сучасному житті, яким живуть учні та батьки

06.11.2009