Показники |
Мінімальний рівень (1 бал) |
Оптимальний рівень (2 бали) |
Максимальний рівень (3 бали) |
1. Зорієнтованість на постійну освіту (здатність до самоосвіти, самоаналізу, самооцінювання, самоконтролю і самокоригування) |
Регулярно читає запропоновані вчителем твори, усвідомлює необхідність допомоги вчителя при наявності труднощів у виконанні завдань |
Регулярно читає запропоновані вчителем твори і здатен сам добирати літературу за власними уподобаннями; здатен і намагається сам подолати прогалини в оволодінні навчальним матеріалом |
Здатен ставити власні цілі, вміє аналізувати свою поведінку, багато читає, уміє користуватися додатковою літературою для здобуття корисної інформації; користується допомогою вчителя для здобування додаткових знань |
2. Розуміння своїх здібностей, призначення від Бога в житті (навички самоаналізу, обізнаність зі змістом Святого Письма – 10 заповідей, «золотого правила», книги приповістей Соломона) |
Відвідує регулярно заняття з Християнської етики, ранкові години, біблійні уроки. |
Знає основи християнського віровчення, може цитувати вірші з Біблії або переказувати зміст (залежно від віку дитини), може проаналізувати себе щодо наявних здібностей |
Самостійно читає Біблію здатен тлумачити і застосовувати дані від Бога таланти |
3. Вміння працювати в сучасних інформаційних системах (телефон, факс, комп’ютер, Інтернет, електронна пошта) |
Знає про існування сучасних інформаційних систем |
Уміє користуватися телефоном, комп’ютером на примітивному рівні |
Уміє користуватися телефоном, комп’ютером з метою отримання інформації, виконувати прості дії(перегляд і користування навчальними програмами, малювання, друкування) відповідно віку |
4. Володіння навичками абстрактного та пошукового мислення (вміння добувати, осмислювати, опрацьовувати та використовувати інформацію з різних джерел) |
Вміє користуватися словником, енциклопедіями |
Вміє скласти міні-доповідь, повідомлення за даним планом |
Вміє скласти міні-доповідь, повідомлення, оформити його, презентувати |
5. Професійна орієнтація, навички самоменеджменту (планування власної діяльності, обізнаність з потребами ринку праці, уміння писати резюме, шукати роботу і працевлаштовуватись) |
Знає мінімальну інформацію про професії |
Має уявлення про власні бажання щодо вибору професії |
Знає ким хоче стати, усвідомлює можливість отримання освіти для оволодіння професією, етап отримання професійних знань |
6. Вміння швидко діяти в нестандартних ситуаціях (кризові ситуації – нещасний випадок, аварія, фінансові та правові ситуації, запобігання шкоди від шахраїв, протистояння психологічному тиску) |
Знає порядок дій в екстрених випадках (телефони 01,02,03,04) |
Здатен застосувати знання порядку дій в екстрених випадках |
Виконує правила поведінки в нестандартних ситуаціях, діє чітко, правильно |
7. Володіння основами етики та етикету (тактовність, поміркованість, вміння приймати на себе відповідальність, робити власний вибір, толерантне ставлення до інших людей, вміння поводити себе серед людей) |
В розмові систематично вживає слова ввічливості, уникає бруднослів’я, має охайний зовнішній вигляд |
Підтримує дружні стосунки з однолітками, виявляє повагу до старших |
Виявляє комунікабельність у спілкування з дітьми і дорослими, відповідальний, є прикладом для наслідування однокласниками |
8. Комунікативність (вміння спілкуватися усно та писемно, рідною та іноземними мовами, ораторські навички, вирішення конфліктів) |
Вільно спілкується російською, вміє висловлювати свої думки українською мовою, має розвинуту артикуляцію |
Знає основи успішної комунікації (уміє слухати і говорити) |
Уникає конфліктні ситуацій, вільно спілкується українською мовою (усно, письмово) бере участь у конкурсах |
9. Патріотизм (знання історії України, шанобливе ставлення до символів Української держави) |
Знає значення національних символів, усвідомлює свою належність до країни |
Достатній рівень знань з української мови, знання авторів українських творів літературних, знання віршів українських поетів напам’ять |
Високий рівень знань української мови, літератури, уміння складати прозові твори українською, знання з народознавства |
10. Відповідальне ставлення до власного здоров'я, уникання шкідливих звичок |
Знає основи здорового способу життя |
Знає і застосовує способи здорового життя (не має шкідливих звичок, робить зарядку) |
Займається спортом в секції |
11. Володіння навичками продуктивної творчої діяльності (пошукова, дослідницька робота над учнівськими проектами, самореалізація в художній творчості) |
Періодично бере участь в творчих конкурсах в школі |
Із задоволенням Бере участь в творчих конкурсах в школі |
Систематично бере участь в творчих конкурсах, має власні пропозиції щодо організації виступу. |