Приватний заклад "Харківський Християнський Ліцей  "Початок мудрості"

Україна, 61064, Харків, вул. Юрія Паращука, 6.  тел.+380 67 577 90 39  

E-mail: bw-school@ukr.net  Youtube-канал

Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів “Початок мудрості

Прозорість та інформаційна відкритість

Державна підсумкова атестація (ДПА) -2024

Школярів звільнено від проходження ДПА

У 2024 році учнів 4, 9 та 11 класів вчергове звільнено від проходження державної підсумкової атестації.

 Відповідний законопроєкт ухвалений парламентом 08 листопада.

 Згідно з документом, здобувачі освіти, які завершують здобуття кожного рівня повної загальної середньої освіти у 2023/24 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестації.

 Водночас для учнів 4 класів тих шкіл, які беруть участь у ДПА в режимі пілотування, атестація буде проведена. Ці учні складатимуть підсумкову атестацію з двох предметів: української мови та математики.

 Очікується, що кількість учнів 4-х класів, які мають пройти пілотну ДПА, не перевищуватиме 2 тисяч осіб.

Ідеальна модель випускника ПЗ ХХЛ “Початок мудрості”

Ідеальна модель випускника ПЗ ХХЛ “Початок мудрості”

Правила поведінки у ПЗ ХХЛ “Початок мудрості”

Протидія булінгу в закладі освіти

Наказ МОН України №1646 від 28.12.2019

Наказ МОН України №293 від 26.02.2020

Лист МОН України від 29.01.2019 № 1/11 – 881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосувань норм Закону України щодо протидії булінгу»

Лист МОН від 20.03.2020 року № 6/480-20 «Про план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

Лист МОН України від 19.05.2020 № 6/645-20 «Щодо діяльності Національної дитячої гарячої лінії»

Лист МОН України від 31.03.2020 № 063/3996 «Про план заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

Лист МОН України від 14.08.2020 №1/9-436 «Про створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)»

Форма заяви про випадки булінгу (цькування)

Процедура подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) та порядок реагування на них

Порядок реагування на доведені випадку булінгу (цькування) у Харківській приватній загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів “Початок мудрості” Харківської області та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

План заходів Приватного закладу «Харківський християнський ліцей «Початок мудрості» з протидії булінгу на 2022/2023 навчальний рік

Корисні посилання з теми протидії булінгу (на допомогу педагогам і батькам)

Булінг уже став справжньої соціальною проблемою, яка торкнулася й українських шкіл. Численні програми та заходи проводяться з метою запобігання цькуванням. Також діти повинні знати, якими печальними можуть бути наслідки булінгу. Вдалий приклад цього – коротка анімаційна про знущання над однолітком.

Головний герой мультика – хлопчик, який не може дати відсіч шкільним хуліганам. Знущання набирають обертів. Спочатку це були лише словесні образи, які згодом перетворилися на регулярні побиття. Не в силах впоратися і проблемою самостійно, підліток вирішує покінчити життя самогубством. Через булінг він доводить себе до межі і пише прощального листа.

У мультику легко спланувати щасливий кінець – і підлітка рятують його однокласники. Проте в реальному житті наслідки булінгу можуть бути невиправними.

Матеріал взято з сайту https://mamabook.com.ua

 

 

 

Академічна доброчесність

ПОЛОЖЕННЯ

про академічну доброчесність учасників освітнього процесу

Харківської приватної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

 «Початок мудрості» Харківської області

 

І. Загальні положення

1.1. Положення про академічну доброчесність Харківської приватної загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів  «Початок мудрості» Харківської області (далі - Положення та заклад освіти) є внутрішнім підзаконним нормативним  актом, який спрямований на  забезпечення якісних освітніх послуг наданих здобувачам освіти, додержання моральних, правових, етичних норм поведінки всіма учасниками освітнього процесу.

1.2. Положення розроблено на основі Конвенції ООН «Про права дитини» (1989), Конституції України, Законів України «Про освіту», «Про запобігання корупції», «Про авторські та суміжні права», статуту закладу, правил внутрішнього розпорядку.

 

ІІ. Принципи, норми етики та академічної

доброчесності  закладу освіти

2.1. Академічна доброчесність – це сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання, попередження порушень освітнього процесу.

2.2. Порушеннями академічної доброчесності згідно ст.42 п. 4 Закону України «Про освіту» вважається:  академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація, списування, обман, хабарництво, необ’єктивне оцінювання.

2.3. Етика  та академічна  доброчесність забезпечуються:

 2.3.1. учасниками освітнього процесу шляхом:

  • дотримання Конвенції ООН «Про права дитини», Конституції, Законів України;
  • утвердження позитивного іміджу закладу освіти, примноження його традицій, цінностей;
  • дотримання етичних норм спілкування на засадах партнерства, взаємоповаги, толерантності стосунків;
  • запобігання корупції, хабарництву, булінгу;
  • збереження, поліпшення та раціонального  використання навчально-матеріальної бази закладу освіти;
  • дотримання спеціальних Законів за порушення академічної доброчесності та даного Положення, зокрема, посилання на джерела інформації у разі використання ідей, тверджень, відомостей;
  • дотримання норм про авторські права;
  • надання правдивої інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності;
  • невідворотності відповідальності з підстав та в порядку, визначених відповідно Законом України «Про освіту» та іншими спеціальними законами.

2.3.2.здобувачами освіти шляхом:

  • самостійного виконання навчальних завдань поточного та підсумкового контролю без використання зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання (самостійні, контрольні, державна підсумкова атестація);
  • посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;
  • дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;
  • надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації;
  • особистою присутністю на всіх заняттях, окрім випадків, викликаних поважними причинами.

2.3.3. педагогічними працівниками шляхом:

  • надання якісних освітніх послуг з використанням в практичній професійній діяльності  інноваційних здобутків в галузі освіти;
  • обов’язкової присутності, активної участі на засіданнях педагогічної ради та  колегіальної відповідальності за прийняті управлінські рішення;
  • підвищення професійного рівня шляхом саморозвитку і самовдосконалення, проходження вчасно  курсової підготовки;
  • дотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, корпоративної етики;
  • об’єктивного і неупередженого оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;
  • здійснення контролю за дотриманням академічної доброчесності здобувачами освіти;
  • інформування здобувачів освіти про типові порушення академічної доброчесності та види відповідальності за її порушення.

 

ІІІ. Заходи з попередження, виявлення та встановлення фактів

порушення етики та академічної доброчесності

3.1. При прийомі на роботу працівник знайомиться із даним Положенням під розписку після ознайомлення із правилами внутрішнього розпорядку закладу.

3.2. Положення доводиться до батьківської громади на зборах, а також оприлюднюється на сайті закладу.

3.3. Заступник директора з навчально-виховної роботи, який/яка відповідає за методичну роботу:

3.3.1. Забезпечує попередження порушень академічної доброчесності шляхом практикумів, консультацій та інших колективних та індивідуальних форм навчання з педагогічними працівниками щодо створення, оформлення  ними методичних розробок  (робіт) для публікацій, на конкурси різного рівня;

3.3.2. Використовує у своїй діяльності (рецензування робіт  на конкурси різного рівня,  на присвоєння  педагогічного звання) та  рекомендує вчителям сервіси безкоштовної перевірки робіт на антиплагіат.

3.4. Педагогічні працівники, в процесі своєї освітньої діяльності, дотримуються етики та академічної  доброчесності, умов даного  Положення, проводять роз’яснювальну роботу із здобувачами освіти щодо норм  етичної поведінки  та  неприпустимості порушення академічної доброчесності (плагіат, порушення правил оформлення цитування, посилання на джерела інформації,  списування).

  • Для прийняття рішення про призначення відповідальності за списуванння створюється Шкільна Комісія з попередження списування здобувачами освіти (далі – Комісія) у складі: члена адміністрації, вчителя-предметника, представника учнівського самоврядування класу.
  • Комісія в разі встановлення фактів списування надає рекомендації щодо обрання форми відповідальності (повторне проходження оцінювання, відповідного освітнього компонента освітньої програми) з урахуванням індивідуальних результатів освітньої діяльності здобувача.

3.7. Кожна особа, стосовно якої порушено питання про порушення нею академічної доброчесності, має такі права:

- ознайомлюватися з усіма матеріалами перевірки щодо встановлення факту порушення академічної доброчесності, подавати до них зауваження;

- особисто або через представника надавати усні та письмові пояснення або відмовитися від надання будь-яких пояснень, брати участь у дослідженні доказів порушення академічної доброчесності;

- знати про дату, час і місце та бути присутньою під час розгляду питання про встановлення факту порушення академічної доброчесності та притягнення її до академічної відповідальності;

- оскаржити рішення про притягнення до академічної відповідальності до органу, уповноваженого розглядати апеляції, або до суду.

 

  1. IV. Види відповідальності

за порушення академічної доброчесності

4.1. Види академічної відповідальності за конкретне порушення академічної доброчесності визначають спеціальні Закони та дане Положення.

 

Порушення

академічної доброчесності

Субєкти

порушення

Обставини та умови  порушення

академічної доброчесності

Наслідки  і форма відповідальності

Орган / посадова особа, який приймає рішення про призначення

виду відповідальності

 

 

 

 

 

Списування

 

 

 

 

 

Здобувачі освіти

- самостійні роботи;

- контрольні роботи;

- контрольні зрізи знань;

- річне оцінювання

 (для  екстернів)

- моніторинги якості знань

 

 

Повторне письмове проходження оцінювання

Термін-1 тиждень

або

повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми

Учителі-предметники

-державна підсумкова атестація

 

 

 

 

 

 

- річне оцінювання

 ( для  екстернів)

 

 

 

 

Повторне проходження оцінювання  за графіком проведення  ДПА у закладі

 

 

Не зарахування  результатів

 

Атестаційна комісія

-І етап( шкільний) Всеукраїнських  учнівських олімпіад, конкурсів;

 

Робота учасника анулюється, не оцінюється.

 

Оргкомітет, журі

Необєктивне

оцінювання результатів навчання здобувачів

Педагогіч-ні працівни-ки

Свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання

-усні відповіді;

-домашні роботи;

-контрольні роботи;

-лабораторні та

практичні роботи;

-ДПА;

-тематичне оцінювання;

- моніторинги;

-олімпіадні та конкурсні роботи

 

Педагогічному працівнику рекомендується опрацювати критерії оцінювання знань. Факти  систематичних порушень враховуються  при встановленні кваліфікаційної категорії, присвоєнні педагогічних  звань

 

 

Адміністрація закладу, атестаційні  комісії усіх рівнів

Обман:

 

 

Фальсифікація

 

 

 

 

 

Педагогіч-ні працівни-ки

як автори

Навчально-методичні освітні продукти, створені педагогічними працівниками:

-методичні рекомендації;

-навчальний посібник;

-навчально-методичний посібник

-наочний посібник;

-практичний посібник;

-навчальний наочний посібник;

-збірка;

-методична збірка

-методичний вісник;

-стаття;

-методична розробка

У випадку встановлення порушень такого порядку:

А) спотворене представлення у методичних розробках, публікаціях чужих розробок, ідей, синтезу або компіляції чужих джерел, використання Інтернету без посилань, фальсифікація наукових досліджень, неправдива інформація про власну освітню діяльність

 є підставою для відмови в присвоєнні або позбавлені раніше присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії

Б) в разі встановлення в атестаційний період  фактів списування здобувачами під час контрольних зрізів знань, фальсифікації результатів власної педагогічної діяльності

позбавлення педагогічного працівника І,ІІ кваліфікаційної категорії

 

 

 

Педагогічна та методичні  ради

закладу, науково-методична рада методичного кабінету,  атестаційні комісії (закладу освіти, міська)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фабрикація

 

 

 

 

 

 

 

 

Плагіат

 

  1. V. Комісія з питань академічної доброчесності

та етики педагогічних працівників

5.1. Комісія з питань академічної доброчесності  та етики педагогічних працівників – незалежний орган для  розгляду питань, пов’язаних із  порушенням даного Положення та моніторингу щодо взаємного дотримання усіма учасниками освітнього процесу  морально-етичних  норм поведінки та правових норм цього Положення.

5.2. До складу Комісії входять представники педагогічного колективу та батьківської громади.

Персональний склад  Комісії затверджується рішенням педагогічної ради.

Термін повноважень Комісії - 1 рік.

5.3. Комісія розглядає питання порушення морально-етичних норм  поведінки та правових норм цього Положення  за потребою або ж заявою учасників освітнього процесу.

5.4. Комісія звітує про свою роботу двічі на рік.

 

  1. VI. Прикінцеві положення

6.1.Положення ухвалюється педагогічною радою закладу більшістю голосів і набирає чинності з моменту схвалення.

 

 

Додаток 2

СХВАЛЕНО

протокол засідання

педагогічної ради від 09.01.2020 № 4

 

ПОЛОЖЕННЯ

про академічну доброчесність учасників освітнього процесу

Харківської приватної загальноосвітньої школи

 І-ІІІ ступенів  «Початок мудрості»

 Харківської област

 

м. Харків, 2020

 

Внутрішня система забезпечення якості освіти

Контакти

Контакти:

вул. Юрія Паращука, б. 6

м. Харків

61064

телефон +380 67 577 90 39

 

 

 

 e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Instagram @schoolpm_kh

 FB: The Beginning of Wisdom Christian School (Kharkiv)

 

Відео про заклад освіти

Цінності закладу освіти

8 ключових ЦІННОСТЕЙ Приватного закладу "Харківський християнський ліцей "Початок мудрості"

⮚ ДУХОВНІСТЬ - християнські цінності з Біблії, практичні і живі Віра, Надія, Любов, розуміння світу з позицій існування і ролі Бога в ньому

⮚ ЗАПИТАННЯ - не страшно, якщо ми не маємо відповіді на всі "Чому? Як? Для чого?", але страшно, коли ми вирішили, що знаємо все і не маємо потреби у пошуку і зростанні

⮚ ДІАЛОГ - право на висловлення власної точки зору мають всі. Розмаїття думок є не проблемою, а можливістю обрати найкращий шлях до успіху

⮚ ПОМИЛКИ - вони можуть стати корисними, якщо ми не соромимось і не приховуємо їх, але прагнемо робити висновки і вчитися на них, змінюючись на краще

⮚ ПАРТНЕРСТВО - ми уникаємо домінування "вертикальних" стосунків у системах "адміністрація - вчителі" і "вчителі - учні", але прагнемо бути партнерами, в однаковій мірі зацікавленими в досягненні спільної мети

⮚ ВИБІР - одноманітність - смерть, різноманітність - життя, вибір - спроба врахувати індивідуальні здібності і можливості як учнів, так і вчителів

⮚ ДОВІРА - замість суворого контролю. Вона не відміняє контроль, але робить наголос на необхідності самоконтролю, на формуванні "внутрішньої якості"

⮚ ІНІЦІАТИВА - замість примусу і команд. Ініціативні вчителі мають стати взірцем для зростання ініціативних учнів

Календар України. Українське ділове мовлення

Новини

Відобразити більше Завантаження... NO MORE ITEMS